Friday, December 5, 2008

3gp Awek Melayu Boleh Singapore

3gp Awek Melayu Boleh Singapore

Who say awek Singapore don’t make amateur porn clips? We got plenty of Chinese and Malay girls doing sex in somewhere Singapore. Oh well, we give you three 3gp awek melayu from Singapore.


3gp Melayu Boleh from Singapore #1 - BestPancutKatTetek.3gp
Download Link:

3gp Melayu Boleh from Singapore #2 -Hani_kena_henjut.wmv
Download Link:

3gp Melayu Boleh from Singapore #3 -rambut_panjang_cute.3gp
Download Link:

Friday, October 17, 2008

3gp Melayu Bohsia Tanah Merah

3gp Melayu Bohsia Tanah Merah


Actually I don’t know where Tanah Merah located. If this clips truly originated somewhere Tanah Merah, you folk should proud of :) . Tanah Merah.3gp clips recorded one girl taking her bra and cloth on (probably after doing sexual activity). Awek Tanah Merah Boleh!

Download Link:

Wednesday, September 17, 2008

3gp Skodeng Awek Lepas Mandi

3gp Skodeng Awek Lepas Mandi

This 3gp melayu skodeng clips shown one girl putting her cloth on after shower. It was rare clips of 3gp skodeng. I think this clips had been recorded by her own roommate. Her room in mess with girl stuff.



3gp skodeng melayu: Download "3gp Skodeng Awek Mandi":

Monday, September 8, 2008

Gadis Melayu Seksi Bikini in Malaysia

Gadis Melayu Seksi Bikini in Malaysia

In Malaysia, only urban gadis Melayu dare to wear bikini. As their modern mind became open-minded as western girl wannabe, they agreed, nothing wrong wear bikini as long it been wore in suitable place such on beach or private party.





Bikini is collectively known as lingerie. They may also be called intimate clothing or simply intimates. Controversies around the bikini, ranging from woman's body ideals to sense of decency in traditional societies to commercialization of the female form, still keep appearing around the globe including Malaysia.


Saturday, September 6, 2008

Gadis Bertudung Kinky BDSM

Gadis Bertudung Kinky with BDSM

It very shock to see Gadis Bertudung doing BDSM. It’s a new kind of kinky sexual taste? However I think this pictures (Gadis Bertudung doing BDSM) come from Indonesia. Anyway, I hope Gadis Bertudung in Malaysia will not use BDSM style in their sex life.


BDSM refers to a wide spectrum of activities and forms of interpersonal relationships. While not always overtly sexual in nature, the activities and relationships within a BDSM context are almost always eroticized by the participants in some fashion. Many of these practices fall outside of commonly held social norms regarding sexuality and human relationships.

As such encounters are often – but not always – at least partly sexual in nature, people outside of BDSM have a tendency to view it as a form of "kinky sex".

Friday, August 22, 2008

Gambar Skodeng Dalam KTM Komuter Malaysia

Gambar Skodeng Dalam KTM Komuter Malaysia

KTM Komuter in Malaysia so crowded these days after petrol price increase in Malaysia. It so boring in KTM Komuter, nothing to do, so skodeng aksi gadis in KTM Komuter can be fun too. Not porn photos were shot, only plain beautiful girl’s photos.





KTM Komuter is currently the most profitable passenger service offered by KTMB, contributing RM84.63 million to group revenue in 2006, higher than KTM Intercity's profit of 70.94 million in the same year. KTM Komuter ridership is estimated to be about 34.97 million passengers in 2006. KTM Komuter tickets can be purchased at counters or by using Ticket Vending Machines which are available at all stations and halts.





PM kecewa selepas naik komuter, LRT

Perdana menteri tidak berpuas hati dengan perkhidmatan keretapi komuter dan LRT selepas menaiki pengangkutan awam itu dari Serdang ke Masjid Jamek hari ini. Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi menyaksikan sendiri masalah kesesakan terutama pada waktu puncak serta berbual-bual dengan penumpang bagi mendapatkan maklumat balas mengenai perkhidmatan itu.


Bercakap kepada Bernama di stesen Masjid Jamek, beliau mahu tindakan segera diambil untuk memperbaiki perkhidmatan sistem rel yang disediakan yang kurang memuaskan. Beliau juga berkata, perkhidmatan itu tidak bersistematik, gerabak tidak mencukupi dan liputan laluan tidak meluas.

more details: malaysiakini.com/news/88216

Saturday, April 12, 2008

Aksi Panas Pelajar Sekolah Berani

Aksi Panas Pelajar Sekolah Berani


Apalah nak jadi dengan Pelajar Sekolah skarang, lebih-lebih lagi pelajar sekolah yang berani melakukan aksi panas hubungan seks, taubat la korang. Pepatah melayu mengatakan sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tiada gunanya, korang yang melakukan Aksi Panas tu perangai korang sebijik perangai beruk, ubahlah perangai tu sikit demi masa depan korang juga, nanti jangan nak salahkan ibu bapa korang lak kata mereka tak didik korang ye. Pelajar Sekolah zaman dulu sebelum merdeka matang dengan teori dan kepayahan. Pelajar Sekolah selepas merdeka matang dengan paktikal dan kemudahan. Pelajar Sekolah dulu fikir sebelum buat tapi orang sekarang dah buat baru fikir.

Dalam suasana masyarakat hari ini, berita sensasi yg memperincikan maklumat tajuk klip video tersebut dan gambaran aksi mereka menyebabkan golongan Pelajar Sekolah mahu lebih tahu. Dan tak mustahil mereka akan cari klip video itu.
Daripada tak tau jadi tau. daripada tidak pernah tengok jadi tengok. Nasihat kakiseks.blogspot.com, cukup skadar bagitau secara umum shaj,a jgn perincikan aksi mereka dan tajuk clips seks

Pendapat peribadi kakiseks.blogspot.com, tangungjawab terletak di atas bahu ibu dan bapa seseorng pelajar. Sikap tidak ambil tau keberadaan anak anak mungkin salah satu punca dari kejadian kejadian sebegini. Ibu bapa harus mengambil sikap “jaga tepi kain” dengan anak anak mereka. Mungkin sudah tiba masa nya, ibu bapa menghantar dan menjemput anak anak mereka pergi dan pulang dari sekolah. Mungkin kerajaan sudah mula memikirkan cara membenarkan ibu atau bapa mengambil “time off” untuk menjemput anak anak mereak dari sekolah. Mungkin syarikat syarikat sudah patut memikirkan bagaimana untuk membantu kakitangan mereka mengatasi masalah ini.
aksi panas pelajar sekolah, masalah pelajar sekolah, pelajar sekolah beromen, bekas pelajar sekolah, pelajar sekolah bergaduh, klip video lucah, sekolah menengah, aksi panas remaja, aksi panas artis malaysia, aksi panas zana af5, aksi panas budak uitm, aksi panas maya karin, aksi panas pelajar, youtube aksi panas, aksi panas ida nerina, aksi panas budak sekolah, aksi panas pelajar sekolah, aksi panas remaja video
Berkenaan dengan pengunaan handphone berkamera, mungkin sudah sampai masanya kerajaan mengenalkan undang undang mirip kepada undang undang penjualan / pemilikan rokok bagi yg di bawah umur.

Wednesday, April 9, 2008

Nikmat Kisah Malam Pertama Yang Tragis

Nikmat Kisah Malam Pertama Yang Tragis

Adapun Mamat adalah anak tunggal Si Ali yang mana ibunya sudah lama meninggal dunia. Adapun satu kisah, si tunang Mamat iaitu Milah juga merupakan anak tunggal yang tinggal bersama ibu, yang kematian bapa semasa beliau di dalam kandungan lagi.

Nak dijadikan cerita, mereka ingin berkahwin pada satu cuti sekolah yg mendatang.

Dipendekkan cerita, bapa Si Mamat pun menurunkan ilmu2 malam pertama kepada anaknya dan beberapa nasihat.

"Mamat...bapak dengar, bapaknya Si Milah tu meninggal kerana gara2 mak Milah ko nak tahu." Mamat bertanya, "Kenapa Pak?"

"Bapak dengar orang kampung dok citer, burit maknya Milah tu ada gigi. Itu psal bapak dia mati, masa malam pertama. Pelir putus digigitnya burit mak Milah tu. Bapak rasa ko kena hati-hati... takut Milah pun ada gigi kat burit dia. Nahas ko digigit nanti. "Mamat nak buat macam mana pak?" tanya si Mamat.

"Bapak rasa masa dlm bilik, di malam pertama nanti, ko padamkan lampu cepat2. Lepas tu masa nak masukkan pelir dalam burit Si Milah tu ko hulurkan lutut engko...ko test dulu. Kalau betul burit Milah ada gigi, selamat ler pelir ko..lutut engko ajer kena gigit kan." Mamat pun setujulah dgn cadangan bapaknya.

Berbalik pula Si Milah...ibunya juga menurunkan beberapa petua dan nasihat utk malam pertama spt juga bapa si Mamat.
ghairah malam pertama, kisah malam pertama, nikmat malam pertama, koleksi kisah lucu malam pertama, gambar aksi malam pertama, pengalaman malam pertama, malam pertama pengantin, tips malam pertama, rahsia malam pertama, kenangan malam pertama
"Milah...mak dengar, maknya Si Mamat tu meninggal kerana gara2 bapak dia ko nak tahu." Milah pula bertanya, "Kenapa mak?"

"Mak dengar orang kampung dok citer, pelir bapaknya Mamat tu besar giler. Kepala konet pun dah sebesar kepala lutut. Itu psal mak dia mati, tiap2 hari kena tala. Koyak rabak burit maknya Mamat tu. Mak rasa ko kena hati-hati...takut pelir Mamat pun besar macam bapak dia, kepala konet pun dah sebesar kepala lutut. Habis ler burit ko Milah.

"Milah nak buat macam mana mak?" tanya si Milah.
"Mak rasa masa dlm bilik, di malam pertama nanti, bila Mamat dah padamkan lampu dan masa dia nak masuk pelir dia dalam burit ko, Milah hulurkan mulut Milah... Milah test dulu. Kalau pelir Mamat besar macam bapak dia selamat ler burit ko.."

Minah pun ingatlah dgn cadangan maknya.

DI MALAM PERTAMA

Apabila dipadamkan lampu, masing2 Si Mamat dan Milah pun bertindak spt cadangan bapa dan ibu masingnya. Dah siap romen.. romen.. jilat.. raba..

Di dalam gelap Mamat pun menghalakan kepala lutut dia kepada Milah dan Milah pula menghalakan mulutnya kepada Mamat tanpa menyedari tindakan pasangannya. Maka .......bertemulah kepala lutut dengan mulut yang dipenuhi gigi. Mamat terkejut...apabila kepala lututnya digigit mulutnya milah yang disangkakan burit tadi. Milah juga terkejut...apabila disangkanya kepala konet si Mamat sebesar lutut. Kerana terkejut dan takut...mamat terus terjun daripada tingkap rumah dan balik ke rumah bapanya...dan milah pula terus menjerit...

Di rumah Si Mamat... mamat terus bercerita kepada bapanya yang Si Milah isterinya memiliki burit bergigi yang disangkanya. Bapa Si Mamat tergamam dan agak terkejut.

"Mamat...esok pagi bapak nak tengok betul ker Si Milah buritnya ada gigi."
"Kita pergi rumah dia...kita tengok live" Mamat pun bersetuju.

Semasa Mamat dan bapanya ke rumah Si Milah, Milah sedang mandi bogel di bilik air rumahnya. (Bilik air berperigi diluar rumah yang ditutupi zink..rumah kampung)

Mamat pun memanggil Milah...bersama bapanya di sisi.

"Milah...milah...abang nak jumpa engko. Apabila ketahuan Milah sedang mandi.. Mamat pun menendang pintu bilik air tersebut.
Milah yang berbogel semasa itu merasa malu kerana bapa mertuanya dapat melihatnya tubuh bogelnya... mencari2 benda utk menutup tubuhnya. Tapi malang, tiada apa yang ada melainkan serumpun kangkung yang tumbuh di tepi perigi.
Di ambilnya kangkung itu lalu ditutupkan ke bahagian buritnya... iaitu bahagian yang kecil yang mampu ditutupi.

Mamat terkejut bukan kepalang...lalu berkata.

MILAHhhhhhh......... abang ingat burit ko ada gigi.. rupanya siap boleh makan kangkung yer Milah..???

Hehehe... itulah kisah malam pertama ku

Tuesday, April 8, 2008

Kaki Seks is not Kaki Skodeng

Kaki Seks is not Kaki Skodeng

Kaki Skodeng is a term for photographers who take candid photographs of gadis melayu, usually by relentlessly shadowing them in their public activities. Kaki skodeng not kaki seks but in public opinion, they always related by each other by their same character.



Technological developments in cameras enable Kaki Skodeng to shoot gambar gadis melayu and often unseen. Miniaturization allows tiny palm-sized phone cameras that can effectively engage in candid gambar skodeng. Furthermore, digital cameras and internet email-based transmission methods allow for rapid and widespread distribution of gambar skodeng by kaki Skodeng.

sabul skodeng, skodeng anak dara, awek tudung skodeng, gambar skodeng, skodeng rumah tumpangan, video skodeng, kena skodeng, you tube skodeng, skodeng anak dara yang, skodeng anak dara awek, skodeng anak dara mandi, skodeng anak dara payu dara, gambar skodeng anak dara, awek tudung skodeng dah, awek tudung skodeng kat, awek tudung skodeng mykakis, awek tudung skodeng malaysia





Clubbing in KL for Kaki Seks?

Clubbing in KL for Kaki Seks?

There’s no doubt that Clubbing in KL (Kuala Lumpur, Malaysia) is the most vibrant and diverse in South East Asia (much better than Singapore!). Not only do the KL Clubbing have a great mix of music, but on occasion play host to some of the world’s best (and hottest new) DJs. With the resurgence of hip-hop and a whole host of new ‘retro’ venues around KL clubbing, it’s also ever changing, as clubs open and close with regular frequency. Whatever your musical tastes, be it trance, garage, techno, indie, R’n'B or good old fashioned 70s/80s nostalgia, it’s easy to find Clubbing in KL which serious fun can be had.



This is a cut-to-the-chase travel guide to the hot spots to hit in Kuala Lumpur, its best nightlife areas; the clubs, the pubs and bars, and where to get a supper to fill up the tummy after a night out! In short, it’s just about everything one needs to know, especially for those visiting on long weekend jaunts who have a limited amount of time in Clubbing in KL.



Top 5 Clubbing in KL (recommended by me)

GRAND MODESTO'S
Jalan P. Ramlee
Tel: 03 2713 2333
Smack in the middle of Kuala Lumpur is the cool and classy pub, lounge and club. From the wooden feel of the red furniture to the neon lights that litter the glass walls, you'll feel the warmth of style in a cozy environment. With simply superb dishes and drinks, Grand Modesto's is a place you don't want to miss.

ORANGE
1 Jalan Kia Peng
Tel: 03 2141 4929
The Orange Club plays some great soul music but did you know that even rock bands play here on weekends? Bands like Wings have graced the stage before, with more such gigs in the future.

kl clubbing, clubbing in kuala lumpur, kl clubbing clothes, finger kl clubbing, kl clubbing dresses, kl clubbing outfits, kl clubbing baby seals, kl clubbing songs, kl seal clubbing, kl clubbing music, dc kl clubbing, kl clubbing nails, kl clubbing clothes clubwear, women's kl clubbing clothes, finger kl clubbing patients, finger kl clubbing treatment

PLANET HOLLYWOOD KUALA LUMPUR
Unit G003, Ground Flr, KL Plaza Jalan Bukit Bintang
Tel: 03 2144 6602
This is a very popular club with locals and tourists, constantly packed on weekends. Many local and foreign artists perform on a regular basis. You may also sample American food and drinks or purchase some exclusive Planet Hollywood merchandise.

THE LOFT KL
34, 36, 38 & 40, Jalan Doraisamy
Tel: 03 2691 5668
Housed in this four-shoplot massive loft space are Mezzanote, a trendy fine dining restaurant offering traditional and modern Italian cuisine, and Tokyo Tei, an upscale Japanese bistro that serves sushi and various traditional and modern Japanese cuisines. Upstairs, a large open club lounge on the first floor offers early loungers upbeat lounge tunes and late night clubbers music that will work up lots of sweat and grind.

ZOUK
113 Jalan Ampang
Tel: 03 2171 1997
Arguably the most happening club in Kuala Lumpur, the structure of Zouk takes on a futuristic theme with plenty of white shades and round angles. The Mainroom fits up to 2000 people easily while a terrace bar fronts Jalan Ampang. Also check out the Velvet Underground, sister to the Mainroom for cocktails and cool funk and jazz music.

Aku Gadis melayu Bertudung Tidak Berdosa

Aku Gadis melayu Bertudung Tidak Berdosa

Aku seorang budak gadis melayu bertudung yg berusia 18tahun, dalam usia begitu, sudah tentu tubuh ku cantik dan tegang. Maklum la badan tegah nak naik. Satu hari mak aku minta aku pegi kedai belikan barang. Aku pun pergi la dgn memakai baju kurung dan bertudung, maklulah sebagai gadis bertudung aku perlu sopan seperti gadis melayu. Aku bukan suka sgt pi kedai tu sebab anak pakcik kedai tu pernah raba tetek aku, tapi aku lari..ntah macam mana hari tu masa aku pi kedai, pakcik tu tak de yg ada anak dia. kedai lak masa tu nak tutup.

Aku (gadis melayu bertudung) yg sudah biasa dgn kedai tersebut terus masuk ke dalam mengambil barang2 yg mak ku pesan tapi malang sungguh nasib ku, anak lelaki pakcik itu dan kawan2 nya terus menutup pintu kedai dan mengunci nya.Kini dalam kedai tersebut hanya ada aku dan amin. Aku meminta amin unt membuka semula pintu tersebut, amin hanya ketawa kemudia amin mencium seluruh tubuhku.. kemudian dgn penuh nafsu amin meramas tetek ku sekuat hati dan mengigit puting ku. aku menjerit tetapi mulut ku telah diumbat ubi kentang..amin memperlakukan tubuh ku seperti aku isteri nya....
17 tahun hot gadis, gambar pantat perempuan gadis, gambar artis bercium gadis, gadis bandung, mykakis gadis, gadis cantik, gadis indonesia, gadis telanjang, gadis malaysia boleh, gambar lelaki rogol perempuan gadis, gadis bertudung beromen, gadis bertudung putih, fakyoo gadis bertudung, skodeng gadis bertudung, gambar gadis bertudung, video gadis bertudung
Semenjak dari hari itu, amin selalu mengajak ku membuat hubungan sex dengan nya sehingga la sekarang dia menjadi suami ku kerana dia telah bertaubat dan kesal dgn apa yg telah dilakukan padaku. aku kini bahagia bersama amin walaupun dia lah yg merosakkanku..aku kini telah mempunyai 2 orang anak yang comel dan amin berjanji dgn ku untuk memberikan anak-anak kami didikan agama yg sempurna agar mereka tidak menjadi sepertinya.

Kaki Seks Baru Tahu Sedapnya Seks Melayu

Kaki Seks Baru Tahu Sedapnya Seks Melayu

Terpanggil aku hendak cerita pengalaman pertama seks melayu aku merasakan kenikmatan kaki seks yang tak sudah..... hendak dijadikan cerita aku ni memang kaki seks sejak zaman sekolah lagi, melayu boleh bogel la katakana.. yang malang nya aku tak pernah merasakan kenikmatan seks melayu boleh bogel so setiap kali aku stim aku melancap, setiap kali stim aku bogel hinggala satu hari bila ade orang yang sanggup nak lancapkan aku.. sape lagi kalau bukan awek melayu aku le.

Masa aku kenal ngan awek aku ni, memag le awalnya baik,tak pernah bersentuhan habis kuat pegang tangan aje, tapi kan aku ni kaki seks ..setiap kali ade peluang aku akan tengok bra dia, aku akan tengok lurah dia pun cukup bila balik kau melancap hingga la bila aku mula pandai buat oral seks dalam phone.. kadang-kadang aku suruh awek aku gentel dalam phone dan kadang-kadang aku suruh dia gosokkan telefon kat pantat dia.. cuba bayangkan.. kan boleh dengar bulu bergesel tu.. aku stimm gila.. siap melancap lepas tu...

Hingga satu hari bila aku jumap dia kat rumah dia..aku cuba nak merealasisi kan impaian aku..rumah dia dua tingkat. Mak ayah dia sibuk kat bawah.. aku lak sibuk kat atas.. so bila aku naik atas ngan awek aku tu..awek aku pun tiba-tiba tanya "mana dia"?..aku punterkejut "apa dia"..hari tu dalam "telefon kata nak kasi makan asikrim" ..aku pun paham" aku kata" kalau nak ambik le sendir". awek aku bagaikan dirasuk, terus tolak aku ke sofa dan merentap zip seluar aku..dan aku yang dah memang terangsang tu pun ape lagi.. terpacul le asikrim yang di minta.. tanpa berlengah lagi awek aku pun mula mengulum dan kulum dan kulum dan kulu dan kulum.... kerana itu le yang paling aku suka.. disebabkan itule kali pertama aku dikulum, tak sampai 5 minit dah terpancut air kenimkmatan aku.. penuh dan melimpah kedalam mulut awek aku dan masih aku ingat lagi hari tu aje 6 kali konek aku dikulum awek aku.
melayu, melayu boleh, sex melayu, melayu bogel, seks melayu, gambar melayu bogel, sex melayu, awek melayu, gambar bogel gadis melayu, cerita seks melayu, gadis melayu, skandal melayu, gadis melayu bogel, artis melayu bogel, artis melayu, seks gadis melayu, web melayu boleh, cerita sex melayu, seks melayu boleh, perempuan melayu bogel, melayu lucah, video seks melayu, melayu telanjang, 3gp melayu seks, skandal melayu seks, awek melayu bogel, 3gp bogel download melayu
Hingga kini.. aku kurang berminat nak main ngan awek aku.. ape yang aku nak .. setiap kali jumpa.. dia mesti kulum konek aku.. dia suka dan aku pun suka.. bagi aku kenimkatan konek dikulum tak dapat dibayangkan... aku main ngan awek aku seround aje.. tapi kalau mengulum.. fuhhhh jangan cerita le.. so setiap kali jumpa awek aku.. tak kira kat mane pun.. mesti kena kulum nye..kat dalam panggung, dalam teksi, kat shopping complex .. mana-mana pun akan di kulumnya...... baru tahu sedapnya

Cari Cikaro Kesunyian:

Related Posts with Thumbnails